Rmyssshhh biborona da alışmış olabilir akış hızı fazla olduğundan biboron yerine kaşıkla vermeyi düşünebilirsiniz zamanla memede kalma süresinin arttığını görürsünüz. Emzirme pozisyonunuzu değiştirmek de işinize yarayabilir. Benim oğlum kaşığa alıştı galiba, ek emdikten sonra veriyorum çok emmiyor diye. Doğduğunda hiç emmiyordu cok ugrastik şimdi geceleri sadece emziriyorum ek sütümü sagip vermiyorum, günün kalanında sadece.