Gmze52 benim kızım da ateşli 2,5 yaşında gerçi.Askılı badi altınada ince penye eşofman giydirdim.Ben çorap giydiriyorum.Elleri ayakları buz kesiyor.Soğuk yerlerini ısıtmaya sıcak yerlerini soğutmaya çalışıyorum.4 saatte bir dönüşümlü ateş düşürücü verebilirsin dedi sabah doktor.Bakalım acil şifalar versin herkese