Biz iki sene önce egenin küçük bir sahil kasabasına yerleştik. Önceleri çok zor geldi ama şimdi alıştım galiba. Herşey çok daha kolaylaştı. Bazenin buranın köylerine gidiyoruz inanılmaz güzel, yemyeşil, mis gibi ama yinede yaşayamazdım sanırım. Çiftçilik vs yapamam ben ama herkesin hayattan beklentisi, yapıp yapamayacakları, hayat tecrübeleri çok farklı…