Kızlar merhaba bebeğim gazlı diye doktor biogaia ve metsil verdi ama şuan farkettirmeden ki biogaia kullandıktan sonra bebeğim daha çok ağlamaya başlıyor krize giriyor hiçbir şekilde susmuyor acaba damladan dolayı mıdır internette bi kaç yazı okudum bu şekilde . Gündüzleri hiçbir sıkıntı yok akşam damlayı verdikten bir saat sonra falan başlıyor