HgunesH
Otelden bebek yatağı verdiler o yüzden beşik getirmemiştim zaten 🥲
Çok huysuz bir bebek değildi o sebeple bı sorun yaşamadık.
Zaten henüz yurumedigi için bı yerede gidemiyor 😂 Ama sürekli kucağımda gezdirmek zorunda kalıyorum biraz yorucu oluyor, etrafı keşfetmek istiyor sanırım.
Hava burada çok sıcak, bu arada kuşadasindayim.
O nedenle güneş için şapka şart.
Çok sıcakta bunaliyor ve çok çabuk terliyor. İnce giydiriyorum o yüzden.
Otelde 8den sonra canli müzik falan vardı, oğlum sesten korktu hemen odaya kaçmak zorunda kaldım 😂 Yani böyle aktivitelere pek katılamiyoruz o yüzden.
Sadece denize girdik oğlumla, orda da biraz korktu ama alıştı sonra.