Kızlar dünden beri makine altındansu sızıyor hortuma ve. Gidere baktık yok ama ön kısmjn alt tarafından su geliyor. Eşimle yana doğru eğdik baktık delik vs yok ama bu su nereden geliyor anlamadım. Eşim aradı tamir için birini pazartesi günü sabah gelecek ama gelme ücreti 400 demiş bide çıkan masraf ne olur bilmiyoruz tabi ama eşi beyaz eşya tamircisi olan yada anlayan varmi acaba