Hacerkk sağlıkla buyusun bebeginiz, kremlerden ziyade bu egzamakar neden oldu onu iyi anlamak lazım, bebeginizi emziriyor musunuz, sizin yediğiniz içtiğiniz herhangi bir gıdaya karşı duyarlılık olabilir, bu herhangi bir gida olabilir, siz o gıdayı ne zaman tüketirseniz tekrar ve tekrar çıkar, çözüm o gıdayı tuketmemek
Yine wmziriyorsaniz ve kendinize kullandığınız kimyasal herhangi birsey bebeğinize dokunuyor olabilir, neşir bunlar tırnağınıza sürdüğünüz oje, teninize sürdüğünüz parfüm, deo, stick, krem, saçınıza boya yaptırdınız, kendinize herhangi bir krem sürdünüz mu belki herhangi bi makyaj malzemesi, çözüm onları kullanmamak
Bir digeri anne sütü almiyorsa mamayla besleniyorsa belki içtiği mama yapıyor
Bir digeri bebeğinizin kıyafetlerini yıkarken kullandığınız deterjan leke çıkarıcı yumuşatıcı vs
Bir digeri bebeğinize kullandığınız herhangi bir ilaç d vitamini olur, demir olur, gaz damlası olur, yani herhangi birisi bunlar yan etki gösteriyor olabilir
Bir digeri aşılar ister istemez bir sürü kimyasal maddeyle dolu belki onun yan etkisi olabilir,
Gibi gibi sorun neyden kaynaklanıyor gözlemlemek ve o şeyi ortadan kaldırmak gerekiyor