Ey_men_k Altı aylık bebeğim ek gıda başladık ama ağzında yemekleri tutuyor 10 dakika bekletiyor bazen hiç yutmuyor bazense ağlayarak kusuyor
0000Bahar Ey_men_k benim kızımda öyle yapıyor bütürlü bişi gelirse yutmamak için direniyor sonra bazen yutuyor basende tükürüyor
TheBaby Ey_men_k Ben bu konuyu okumuştum. Yemeyince zorlama yapılırsa ya da kızılırsa, bebek kendince intikam alıyormuş ağızda bekleterek. Aynısı yaşadım bende. Zorlamayı ne zaman bıraktım kızım tutmayı bıraktı. Yemiyorsa tabağı kaldırdım önünden.
superanne2 Ey_men_k bizimde öyleydi çocuk doktorunuzla paylaşınca kan tahlili yapalım dedi megersem demir dusukmus takviyeye başladık ve etkisini göstermeye başlayınca bin şükür Rabbime ağız da tutma iştahsızlık bitti. O yüzden bence sizde bir tahlil yaptırın
Ey_men_k Doktora gittim bütün olanı söyledim ama tahlil vermedi d vitamini de sürekli kullanıyorum onunla birlikte demir ilacı da kullanıyorum
Nabucard Reflü belirtisi 2 yaşında farkettik doktor ilaç verdi uyuması kusması geçti ilaç bitince tekrarladı