Benanneoldummm dikişli diye belirtmişsiniz ama 4,5 aylıkken klipsli sünnet yaptırdık. Ankapedia-Orhan Pekuz. Kendisi benimde çocukluk doktorum ve bütün kuzenlerimin sünneti de geçmiş zamanda dikişli olarak kendisi yaptı. Bende kesinlikle dikişli düşünüyordum ama Orhan hocayla bu konuda baya konuştuk yeniliklerden bahsetti beni ikna etti ve hiç bir sıkıntı yaşamadık sünnetin ertesi günü normal hayatımıza döndük, 3. Gün klips çıktı 5. Gün hiç sünnet olmamış gibiydi. Normal çocuk doktoru olarak da sünnet doktoru olarak da şiddetle tavsiye ederim. 🌸