Yakın bi zamanda home office olarak çalışmaya başlayacağım eğitimim bitince. 6,5 aylık bebeğim var mama kullanıyoruz. Sabah on akşam altı 90 dakika mola hakkım var.. istersem hepsini bi anda da kullanabilirim. Eltim bakacak oğluma kafamı rahatlatmak istiyorum eltimden yana şüphem yok kendi evinde bakacak ama oğlum nasıl karşılar bu durumu bilmiyorum eşim esnaf gün içinde arada giderim yanına diyor dükkana yakın eltimin evi. Çalışan annelerden biraz duygusal anlamda yardım istiyorum🥲