Kızlar telefonumu hiç beğenmiyorum Honor 8S diye geçiyor Huawei’nin markası yani a101′de satılan telefonlarda kamerası 13 megapiksel mi neydi 3 sene önce almıştık eşim o zaman kendi redmi Note 8 Pro almıştı Ben de çok istemiştim Note 8 olsun bari diye ama para yok dedi işte bunu aldı ama ben artık Çok sıkıldım yani kamerası iğrenç habire düzenleme programları kullanıp resimleri düzenliyorum çocuklarımın Biz kaynanamla oturuyoruz kesin diyecek ki boş masraf telefonun niye hep yeni sıfır almıştık ne gerek var ama ben aklıma koydum bir sürü biriktirip yeni almak istiyorum Bunu kaça satabilirim Sizce üstüne alayım uygun fiyatlı önerebilir misiniz iPhone dışında güzel kamerası olsun En önemlisi çocukların resmini çekmeyi çok seviyorum ama berbat kamera bulanık soluk renkler bile görünmüyor