Biraz ateş yaptı bizde de takip ettim sürekli. Ateşi çıktıkça üzerinden birşeyler çıkardım. 38 olunca 1 çay kaşığı calpol verdim bir daha çıkmadı Allah’ın izniyle. Aşıya gitmeden vermeyin ateş düşürücü. Ateşinin çıkması kötü birşey değil. Vücudu bağışıklıkta kazanmalı. Direk ateş düşürücüye maruz bırakmayın bebeğinizi.