Glikoz Kizlaaarr 2 buçuk aylık bebişim var emziriyorumm.. Günde kaç bardak çay icebilirim? Bir poşet çay bir bardak içiyorum ama canım ikinciyi cekiyo içeyim miii 😂
Yavrum_veben2 Glikoz valla ben içmeye başladım bazen 3 bardak oluyo bide sanki sütüde artırıyo sıvı olduğu için ama şekersiz içiyorum