[silindi] Kullanan var mı hanımlar? Son zamanlarda kahveyi yapmamaya başladı. Bıraksam 1 saat kaynatacak kahveyi.
Deletedmom_100 [silindi] ben çeyizimde aldım sorsanızm 2 3 kere kullandım kahvesinden memnun kalmadım 4 kişiye berbat kahve yapıyor tatda vermiyor
mini_ada [silindi] korkmazın çeyiz setini almıştım hiç memnun kalmadım o yüzden korkmazın makinesinden her şeyi beklerim 😂😂 Alacak olan varsa da asla korkmazı tavsiye etmem. 😂
[silindi] Deletedmom_100 Bende çeyizimde aldım. Bugüne kadar hiç sorun yaşamadım ama son 2 3 gündür kahveyi yapmıyor. Ben kendim durduruyorum köpüksüz kahve içiyorum resmen 😬
[silindi] mini_ada Ya ben memnunum aslında tek sorun şu an kahve makinesi, durduk yere iş çıkardı başıma 😃