Sirretnur tayzikli süt problemi yaşarken kullandım , önden tazyikli kısmını topluyordum sonra bebek emiyordu ,buzluğa atıyordum lazım olursa kullanırım diye bu arada mochi çok süt topluyor saklamak amacı için de ideal bence , performansı çok iyi , bir de yıkaması tekrar kullanması yanında taşıması kolay , bir yerden emzirirken diğer yerden her türlü süt akıyor zaten bari toplansın muhafaza edilsin ben mochi yi seviyorum