Selamlar,
Benim kızım 8 ay 3 günlük oldu 5 aylıkken başladık ek gıdaya o zamandan bu zamana hiçbir şekilde ek gıdaya karşı istekli olmadı.özellikle diş çıkardığı zamanda ağlayarak yediriyordum 2 hafta kadar düzeldi dedim gayet güzel yiyordu şimdi yine aynı kaşığı gördüğü anda sinirleniyor mama sandalyesine oturmak istemiyor aç kalabilir yani benim sütüme güveniyor bir de tabi ne yapacağımı şaşırdım yemek yedirme saatleri bana da ona da zulüm oldu artık.Bi tavsiyesi olan varsa yazarsanız çok sevinirim ☺️