prensannesi_2 biz 2 aylıkken kalça çıkığı için gittiğimizde doktor bezini açıp böbrek ultrasonu da istedi. Koku ve renginden dolayı. Bizde de kristalleşme var dendi. Erken sünnet önerdi. Ve zamanla geçer dedi. 3 aylıkken sünnet için doktora gittik. İyi ki geldiniz dedi o da. Pipisini tıkayabilir dedi. Sünnet oldu. Rahatladı. Başka bir sorun yaşamadık. Çiş yapmak da zorlanabilir dedi. Öyle olumsuz bir şey dememişti doktor.