momft25 Süt ürünleri yumurta alerjimiz var ve yaklaşık 4 aydır diyetteyiz bebeğim artık 8 aylık olacak siz diyetlerinizi ne sürede açtınız ? Daha ne kadar sürer böyle diyet süreci tecrübeli anneler sizler ne zamana kadar diyet yaptınız ?
Ftttmm momft25 üstte kalsın. Benim kızımda da çoklu gıda alerjisi var ek gıda almadığı için o süreci bilmiyorum 🤷🏻♀️
OnderArasinAnnesi momft25 1 yıl süt diyete yaptım 1 yaş sonrasında geçti. Neredeyse 14 aylik olacak yumurta bazı kuru baklagiller falan devam ediyor. Yumurtayı 9 ayda denedik olmamıştı Bi 20 gün sonra tekrar deneyeceğiz inşallah
Enesra momft25 benim kızımda da var aynı alerjilerden. Biz diyete geç başladık, benim Dr um başlatmadi sonuç alamayınca başka Dr a yöneldik o söyledi diyet yap diye. İge değerine göre açılıyor. Süt bizde 1 ayda açıldı ama yumurta hala devam ediyor.
momft25 Ftttmm Evet hem deri hem kan testi yapıldı diyetteyiz 3 ay sonra tekrar test olacak ama iyi şeyler duymak istiyorum yine açamazsak diyeti diye korkuyorum yoruldum çünkü
Ftttmm momft25 bağırsak tepkili bizimde. Kızım 5 aylık oldu 3 haftadır diyet açıyoruz haftaya kontrolümüz var dua ediyorum hayırlısıyla bitsin alerjileri diye 🙏🏻 55 kiloya düştüm hamilelik öncesi 62 kiloydum
Ftttmm Nefess15 neye göre karar veriliyor bilmiyorum bende. Haftaya kontrolümüz var tekrar deri testi mi yapıp bakacak bilmiyorum alerjinin geçip geçmediğine. Hayırlısıyla geçmiştir inşallah
Ftttmm Nefess15 her doktorun farklı ya 1 aylıktan sonra deri testi yapıyolar aslında. Herkes farklı bişey söylüyor valla bu alerji konusunda. Çocuk doktoru bana dana eti yiyebilirsin demişti test yaptırmadan önce. Yedim 1 hafta kıvrandı yavrum. Rota ilk dozu yaptırdık 3 aylıkken 1 hafta da öyle kıvrandı hep yanlış yönlendirdi doktor. Alerji doktoru rota yatırmayan o daha da tahriş ediyo bağırsakları dedi. İlk dozu yaptırdık dedim ikinci dozu yaptırmayın dedi. O kadar üzülüyorum ki bi doktora güveniyoruz parasını pulunu geçtim hepsi farklı yönlendirdi. Bana kalsiyum takviye vermişti içinde laktoz varmış alerji doktoru değiştirdi. 2 buçuk ay boşuna diyet yapmış oldum doktorun yanlış yönlendirmesiyle. Sonra doktoru değiştirirdim alerji konusunda asla bişey danışmıyorum direk alerji doktoruyla görüşüyorum
Susum Bebegim 7 aylık, yumurta diyetini ufaktan açmaya çalıştık. Sarısını yedim önce sorun olmadı, beyazinda ise ciltte döküntü oldu. Suan bir ay boyunca sadece yumurta sarısından devam.. süt kısmına geçemedik bile.
Nefess15 Ftttmm bu rotayı bende bilmiyordum suan sizden öğrendim bizde rota aşılarını hep yaptırdık neye inancsğımızı şaşırdık
1koalannesi Ftttmm benim de kızımda direk alerji değil ama süt ve süt ürünlerine karşı toleransı zayif dedi doktor , ben diyet yapıyorum bir aydır , kızım şunan 3 ay 3 günlük pazartesi günü rota aşısını yapmayı düşünüyoruz doktor yapın dedi ama çekiniyorum açıkçası daha kötü olursa diye 😓
Nefess15 momft25 süt ürünleri için bu hafta yapıcaz testi normal kan değerinde ıge değeri bin çıktı yüksek dedi doktor sizin Ige değeriniz kaç çıkmıstı