Ftm124 Merhaba kızlar bebeğim 3.850 doğdu ama şişti doğduğunda. Bugün tarttım 4.250 geldi. 400 gram almış 28 günde.. normal mi? Sütüm var. Emiyor. Sanırım 3.650 e falan düşmüştür hastaneden çıkarken.