Oğlum 7 aylık oldu ve doğumdan sonra geçen ay ilk reglimi oldum ve bugün de 2.başladı 2 gündür göğüslerim boş resmen ama emince geliyor regl süt üretimini etkiliyor sanırım günde berdeyse 3 litreyi aşkın su içiyorum ama hiçbir etkisi olmuyor sizde de aynı mı geçen ay da böyle oldu ama eskisi gibi yine süt olmuyordu kesilecek diye korkuyorum bu arda 2.bebeğim ve ilk bebek gibi ikincide süt çok olmuyor sanki