Hvvnrcn2861 Kızlar süt sağıp bebeğe biberon ile veren varmı sütünüz kesildi mi bebek emmeyi bıraktı mı ? Acil 10 günlük bebeğim sağıp verince daha iyi doyuyor hemde benim göğüslerim rahatlamış oluyor
Themom_ Hvvnrcn2861 doğurdum 1. Gece sütüm kaçtı mama verdiler hastanede kendi biberonu ile philips avent +0 cam biberon kullanıyoruz doğumdan sonra 4. Gün damla damla sütüm geldi su an hem anne sütü hem mama olarak gidiyoruz sütüm doyurmuyor ve az çünkü
Ruveydaa Hvvnrcn2861 5 aylık olcaz hala sağıp veriyorum canım, doğduğu zaman beni emmek istemedi. Silikon uçla emzirdim bı sure. Sonra kilo alımı azaldı falan. Şimdi sağıp veriyorum mama takviyeside veriyorum. Doyuyor.
AnurgulA Themom_ ben de aynısını yaptım ama biberon yüzünden 4 aylıkken emmeyi bıraktı kesinlikle riske girmeyin biberon vermeyin kaşık biberonla verin derim
Hvvnrcn2861 Ruveydaa bende de silikon uç var göğsümden emziriyorum göğsümde kalan sütüde sağıp veriyorum beni emmeyi bırakmaz sütüm kesilmez inşallah
Adat Ruveydaa merhaba 3. Ayda kaç cc kaç saat arayla sağıyordunuz benim bazen 60 bazen 90 çıkıyor doyuyor mu anlamıyorum
Ruveydaa Hvvnrcn2861 Bende öyle yapıyorum canım, emdiği kadar emiyor, emmeyince sağıp veriyorum. Bırakmadı bakalım ama gündüz pek emmek istemiyor bu aralar 😂
Ruveydaa Hvvnrcn2861 Sadece geceleri emziriyorum canım, gündüz emmiyor benimki 😂Emsede az emiyor, sonrasında sağıp veriyorum tekrar.