Çocuğum için nafaka talebim oldu eşimden. Kendim için de 1 defaya mahsus 15 bin TL artı 12 ay boyu 1000 TL talep ettim.
Süresiz nafakaya karşıyım açıkçası .. Devlet desteği hakkım gider mi 1 yılın sonunda. Bilgisi olan var mı
1000 TL de istemezdim aslında da, biraz zora sokmak istedim kendisini.
12 ay sonunda o da olmayacak, devletten destek alamazsam zorlanabilirim. Eşinden boşanıp destek alanlar ya da bilgisi olanlar yazarsa sevinirim tepeden tırnağa stresliyim üzüntüden