glfr merhaba, benim bebeğim de 5 aylıkken başladı ek gıdaya. Dediğiniz gibi kabız yapıyor hemen bağırsaklar alışkın olmadığı için. Ben armut püresi verdiğimde hemen yapıyordu kızım deneyin isterseniz. Bir de doktor 10 güne kadar keyfi yerindeyse normal demişti