QueenMommm böyle böyle öğrenecek sabırlı olun .benim kızım iştahsız bebek olduğu için mecbur kendim yedirdiyorum ama iştahı olduğundakaşığını alıp hapur hapur yiyor. En baştan karşısına koydum hep döke saça yedi. Bide fican altlıkları oluyor ya ben onunla alıştırdım bardaktan su içmeye, sizde çorbayı ona dökep azar azar verseniz alışır bence. Bende ikk başta bardak verdiöimde direk kafaya dikiyordu döküyordu suyu