Bizde de vardı maalesef akrabalardan geçti bu ara her yerde salgın haline geldi çok geçmiş olsun. Biz xabion diye ilaç losyon var oğlumla kendime ayrı aldım üç gün boyunca kullandım cidden etkili oldu kaşımaktan kollarımı falan hep yada yapmıştım sonrasında her şeyi yıkadım. Ama şunu unutmamak gerekir uyuzlu biriyle temas haline geçildiğinde tekrar bulaşma riski daha yüksek olur umarım geçer. Çok ilerlemeden önlemini al çünkü araştırdım bazılarında bir seneyi geçiyor ve iyileşmiyor çok kötü özellikle sıcaklarda mahvediyor insanı.