Suuraisra Arkadaşlar selam 🙋🏼♀️ benim minnoşum 1 hafta sonra 9 aylık olcak. Sorum şu sizin bebişlerde konuşma ya da anne baba dede vs heceleme var mı? Ben sadece 2 kere anne dediğini duyar gibi oldum ama onu da çok bilinçli söylediğini düşünmüyorum ağzından çıktı gibi 😄
Suuraisra 100710 anladım canım bizimkinde kelime yok ama canavar gibi maşallah oyuncak bebek var gerçek gibi onu baya inceliyo cici yap diyorum yapıyo ama cici demiyo bi türlü 😄
Suuraisra aliaras_2022 bende okuyorum ama demek ki baya yapıyla alakalı büyük kızım 7 aylıkken kelimeler söylüyodu her yere tırmanıyodu ama bu tembel belli ki
Suuraisra ppzeynep benimki de aslında tuhaf tuhaf sesler çıkarıyo ama inat eder gibi anlamlı kelime çıkaramıyo😄 ama her dediğimi anlıyo allahdan balkondan sesleniyorum nerde olursa olsun yürüteçle uça uça geliyo ama bi türlü gel gel dediremedim
Canselasr Suuraisra anne diyo bi iki kere baba dedi meme emme mama diyo hııı ay diyo kahkaha sesi çıkarıyor bide
Kuzeyinanesi Benimkisi şuan 10 aylik oldu ama 8 aylıktan beri baba,mama,anne,abla,su bunları söylüyor 😁derdini anlatacak kadar şükür 😁😁
aselsdk Suuraisra benim kızım da 9 buçuk aylık anne mama dede baba birde tı tı tı diyerek evin içinde bağırıyor 🤣🫠
Suuraisra aselsdk benim minnoşum baya üşengeç hiç ablası gibi değil 😊 iki kardeş nasıl bu kadar farklı olabilir çocuklarımla öğrendim