Ceyhandan gönüllü osmaniye tercih yaptık polis olarak acaba cikarmi ya çok.zorda kaldik çıkmasını istiyoruz ama birseyi cok isteyince olmazmış ya hayirli olsun insalalh diyoruz bilgisi yada tecrübesi olan varmi 2 haftalık.surec var önümüzde bekliyoruz kara kara