Bebekaslan Hanımlar 2 aylık bebeğim var evy baby kullandık şimdiye kadar şükür sorun yaşamadık şimdi sleppy külot bez almak istiyorum memnun kalan varmı ve bez değişikliği aynı hijyene devam edersek sıkıntı yaratırmı
Tuba Bebekaslan Ben sık sık değiştiriyorum sorun yaşamadım ama her bebek farklıdır, denemeden bilemezsin🤷🏽♀️
Kucukkalbim Bebekaslan Sleppy külot bez kullanıyorum kalitesi iyi sızma,pişik olmadı ama değiştircem oğlum 7 aylık giydirmesi zor oluyor altını komple çıkartıyorsun o yüzden sevemedim
Goktug4343 Bebekaslan ben ilk 2 ay prima kullandım açıkcası pahalı diye deneme yokuna gittim sleppy herkes anlatıyor diye aldım ama hüsran bebeğimin resmen pipisi jiletle kesilmiş gbi yara yaptı 1 kullanışta sonra evy baby e geçtim 3 numara taşırdı tam değiştirirkn eşim küçüktür belki 4 ü kullanşm ddi ve hala kullanıyoruz memnunuz. Biraz uzun olmuş kusura bakmayın🙈
Bebekaslan Tuba ya bende şükür her zaman zeytinyağı sürüyorum nemli tutmuyorum da sorun yaşamadım şükür şimdi sleppy e geçicsm
Ulkeerr Ben Prima kullanıyordum denemek için sleepy aldım ama memnun kalmadım Prima kalitesinde değildi bi kaç sızdırdı bide geri primaya devam ettim
Bebekaslan Kucukkalbim benimki daha 2 aylık aldım bakalım hem uygun hemde kaliteli diye aldım bakalım
Bebekaslan Goktug4343 ya aslında bende bugun markete gittim üç numara almaya Sleppy de kampanya vardı deneyeyim dedim tabiki çocuklarımızın sağlığı önemli ama hijyeni Biz sağlamadıktan sonra prima falan hepsi aynı
Goktug4343 Bebekaslan ıslak mendil kullanmıyorum her altını aldığımda pamuğu çeşmede ıslatıyorum su bekletmiyorum ve doğal zeytinyağı ile günde 2 kere siliyorum