Eflin06 Kızlar kasık ağrısından dolayı dün hem kadın doğum aciline hemde normal erişkin aciline gittim idrar verdim temiz çıktı bi iğne yaptılar agrı kesici daha sonra ultrasondan bakmalarını söyledim içerde bir erkek bi bayan vardı biri doktor diğeri asistanıydı sanırsam doktor karnımı açıp uzanmamı söyledi uzandım karnıma bakarken cokkk ama cok fazla bastırdı ultrason cihazını kasık ağrısı için gittiğim için ayrıntılı bakmak istedi belki de ama canım cok fazla yandı ve dikişli bölgeme bastırmış bu sabah birde baktım ne göreyim az bişey 3 cm kadar dikişimn ustu kızarmış ve yanıyo ama dikişkerm o ultrasonla bastırayla bişey olmuş mudur sabahtan beri de regl ağrısı gibi ağrı çekiyorum regl olmama daha 13 gün var tekrar hastaneyede gitmeye korkuyorum ya bilgisi olan yada geçer mi bilen bi yazarsa teşekkür ediyorum.. 1 yıl önce sezeryan olmuştm test felan da yaptım hamile değilim
oglumubeklerken Eflin06 bilgim yok üstte kalsın ama 1 sene önce doğum yapmışsınız ben 1 senenin üstüne dikişlerin bu tarz durumlarla zarar göreceğini zannetmiyorum, belki yanlış düşünüyorum bilmiyorum, daha iyi bilenler yanıtlar inşallah.
0000Bahar Eflin06 bi fikrim yok ama üstte kalsın diye yazıyorum burda çok saçma postlara yazan oluyor önemli bişilere yazan olmuyor maalesef
Tombikdonerartikcokpahali 1 sene olmuş aslında bilemedim. Genelde bastırarak bkiyrlar maalesef. Ben de 3. Günümde tekrardan gitmiştim. O kadar çok bastırmıştı ki dikisin altı üstü tamamen mosmor hale gelmişti. Meğersem damarlarımdan bir kaç tanesini patlatmış. Ağladığım için daha felaket bastırıp bu kadar da abartmayın demişti. Şikayet edecektim ama o sırada bebeğim kuvzdeydi ugrsamadim. Size de çok gecmis olsun benfe acilden değil de normal kadın doğuma gidin geçmiş olsun
Eflin06 Tombikdonerartikcokpahali Çok vicdansızlar ya burunları da havada cok havalılar.. üç gundur ağrı çekiyorum umarım bsey yoktur pazartesi gideceğim teşekkür ediyorum 🌸