Ruzgarveannesi1 Ilosumm ayyy şükür yarabbim inşallah bize de lojman çıkar lojmanda değiliz burda da puan yüksel o yüzden ama hayırlısı olsun gelirsem inşallah tanışırız 😍
Ilosumm Ruzgarveannesi1 aklıma geldi de şunu söyleyim lojman tercihi yaparken de lütfen iyi araştırın bazı daireler depremden dolayı çok hasarlı içleri duvarları çatlak vs. Ama bazı bloklar sapa sağlam. Yani eşinizin sorabilecegi kişiler varsa onlara sorsun ona göre blok ve daire tercihi yapın
sayre Ruzgarveannesi1 biz 8 yıldır Malatya’dayiz babam hava ast. Lojmanda kalıyorduk babamın da tayini çıktı Ankara’ya dün Merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim
Ruzgarveannesi1 sayre merhaba öncelikle size de geçmiş olsun depremden dolayı ve yeni yeriniz de hayırlı uğurlu olsun inşallah 🙏🏻 lojman nasıl oranın evleri küçük mü değil mi ben ona göre eşya almayı düşünüyorum da eşyalı evdeyiz şu an biz
Ruzgarveannesi1 sayre mutfak keşke büyük olsaydı benim sadece mutfak eşyam var şimdiki yere bile zor sığıyorum ek dolap falan yaptırmam gerek belki
sayre Ruzgarveannesi1 evet gerekebilir canım, bu arada evet lojmanda yıkılan binalar var. Binaları iyi araştırmak lazim