Merhabalar ;
Silahlı özel güvenlik kursuna yazılmayı düşünüyorum bu ara. Acaba güvenlik görevlisi arkadaşımız var mı ? Yani kararsız kaldım . Kurs ücreti ayrı, sınav ücreti, kimliği, maliye ücreti, sağlık raporu ücreti epey bi maliyetliymiş. Alsam acaba hemen iş bulabilir miyim 🤨