Hanımlar 17 gün önce sezaryan oldum ameliyat yerimin üstünde altında intihap gibi şişlik oldu antibiyotik kullandım aktı içindekiler fakat hala şişlik var üstünde beni rahatsız eden doktor zamanla geçer diyor ama baya sert ve sis başına gelen var mı böyle Bi durum ne yapmam lazım bilemiyorum