Senazz11 Kızlar normal doğum yaptiktan sonra vajina bölgesini nasıl aldınız şuan 23 gun oldu doğum yapalı doktora kontrole gidicem alttan ama açıkçası utanıyorum dikislerim vardı birazı düştü birazı duruyor nasıl yapicam
Kayra_68_aksaray Senazz11 normal doğum da 38.gun aldım ben normal doğum da akıntı koku olmazsa gelmeye bilirsin kontrole dedi öküzden gitmemiştim ben
Melis1706 Senazz11 beni 40 kontrlune cagirmisti ama ben gidemedim tasinmistk bide vardiyalari uymadi esimin
Senazz11 Kayra_68_aksaray ben doğumdan 10 gün önce gitmiştim 1 dikisim şişmişti antibiyotik verdi şuan inmiş geçmiş yani yüzeysel bı enfeksiyondu zaten iç taraf iyileşmiş dedi gitsem mi gitmesem mi kararsızım acikcasi
Senazz11 BeyzaKeles ban direk 10 gün sonra gel dedi gittim iyileşmiş dedi 1 dikiş sorunluydu antibiyotik verdi geçti artık lavaboda vs acımıyor gitmesem birşey olmaz glba 😅