Öncelikle herkese merhaba, 2 ay 19 günlük oğlumda yaklaşık 1.5 aydır meme reddi vardı, bilenler vardır belki. Ben de forumda hep çareler aradım. Sonunda karar verip bunu halledeceğim diye kafama koyduğum gün sebebin tamamen biberon kaynaklı olduğunu ve biberon hayatımızda olduğu sürece memeye dönmeyeceğini öğrendim. İlk olarak beslenmesini mama ya da süt hangisi ise asla biberon kullanmadım. Kaşık biberon ya da şırınga ile verdim ilk gün felaketti asla almak istemedi, 2. Gün ilk güne göre daha sakin geçti her beslenme arasında meme teklif ettim, memeyi uzatırken bir taraftan şırınga ile mama sıktım ki oradan da ağzına birşeyler geldiğini anlasın diye. 2. Gün gece ilk defa memeyi tuttu tabi silikon uç ile, tamamen memeye geçince silikon ucu bırakırım diye karar vermiştim ben. Sonra ara ara gene meme reddi oldu, ama memeden süt geldiğini gördüğü ve biberon vermedim için şuan sadece anne sütü alıyor elhamdülillah. Silikon uç bırakması ise emerken 5 dakika emdi, sonra silikon ucu çıkardım baktım öyle vermeyi denedim istemiyosa geri taktım silikonu, her emmede bu döndü devam etti. 5 dakika emip silikonsuz teklif etme.
Kafanıza koymussaniz başarırsınız, tabi herkes emzirmek ister ama siz çabaladiniz ama olmadı dünyanın sonu değil. İnşallah faydalı olur birilerine