Ceyceyco kızım 3 aylıkken uzun kollu uv korumalı üst ve bikini altı almıştım,giydirmesi çıkarması çok zordu o nedenle artk normal mayo alıyorum rahat oluyor. Bikiniler çok tatlı ama mayo bez üstüne giyince çirkin görünüyor. Bezi bırakınca bikiniye geçicem🥰