Merhaba kizlar ilk sorum olucak yeni yeni katılmaya başladım aranıza bebeğim 8+4 günlük ek gıda surecimizde ne yaprsam yemiyor zorlarsam kusuyor emmesi çok azaldı zorla emziriyorum bezini 2 kere ıslatıyor günde ve çok hafif oluyor herkes zayıf diyor ve benim moralim de düşüyor 6.5 aylıkken 8.200 gelmişti şimdi ise 8 kilo geldi gerileme var ne yapicam nasıl mama vericem her mamadan aldim kabul etmiyor fikir verirseniz sevinirim😔