Melisce Geçmiş olsun, aynısı benim kızıma da oldu. Böyle içi dolu gibiler ama dolu değiller ve sertler o kabarcıklar. Benim kızımda duş sonrası için sürdüğüm losyonlar yapmıştı, marka değiştirdim onda da aynısını yaptı. Doktora götürdüm, alerji yapmıştır dedi losyonlar için, ilaç vermedi, hiçbirşey sürmedim hepsi geçti ve anladım ki cildi losyon/ yağ / krem vs istemiyor. Belki böyle birşeydir sizin de. Ya da banyo yaptırdığınız vücut şampuanı dokunmuştur. 🔆