Mavi10 Merhaba kızlar bebeğim 46 günlük ama baya gazı var ve ıkınıyor kızarana kadar ve son zamanlarda memede ıkınması arttı memeyi sürekli itip tekrar ağzına alıyor ve kasıla kasıla ağlıyor öyle yapınca sizin böyle olan var mı neler önerirsiniz
Cansukmt Mavi10 4 aylığız geçmek bilmedi ne yapsam işe yaramıyor gaz damlası kullanabilirsin biraz ağrısını hafifletiyor ben sabsimplex be biogaida kullanıyorum. Bu bir süreç gerçekten bebekten bebeğe değişiyor 😥
Kayra_68_aksaray Mavi10 aayy bizde 46 gunluguz aynı şeyleri bire bir yaşıyorum valla birde benim bebegim çok agliyo yaa sizinkide ağlıyormu
Mimeva Cansukmt sab simplex bazı bebeklerde aşırı gaz sıkışması yapıyor bilginiz olsun o yüzden geçmemiş olabilir 3 aya doğru bende kullandım bebeğim daha kötü oldu bıraktım 3 ayı geçerken rahatladı zaten