hogwarts İstanbul’daki anneler kısa kollu zıbına geçtiniz mi? Dışarı çıkarken, evin içinde ya da uyurken..
Birdunyabircennetannesi hogwarts Geçerdik bugün çok güzel ama oğlum biraz hasta o yüzden uzun kollu ya devam 😅
BuzluKahve hogwarts Zıbın dediğiniz içine giydiğiyse onu hep kolsuz alıyorum ben. Üzerine tshirt giydiriyorum.
Melis1706 hogwarts 7 aylik kizim havalar artik baya isindi ben kalin atlet sekilde olan zibindan giydiriyorum kisa kolluyu 1 ay once biraktim ben
Zlnmst hogwarts bugün geçtik 😊 bugün hava çok sıcak kızım rahat etsin diye kısa giydirdim havalar pek belli olmuyo ama bu şekilde olunca kısa giydiricem dışarı çıkarken kısa kollu zıbının üzerine uzun kollu giydiricem daha da ısınanana kadar