Damlabuyuk birincisi bu nasıl bi agresiflik nasıl bi konuşma tarzı kavga eder gibi ? Ben kendi fikrimi söyledim ayrıca soruyu sorana verilen bir cevap bu . Size doğru gelmiyorsa gelmiyordur kendi bildiğinizi yaparsınız olur biter . Bakın üstte yazılanlara bazı doktorlar su verin diyor okursanız görürsünüz , benim doktorum da verin diyordu . Yani demem o ki her doktor aynı şeyi düşünmüyor , kaldı ki burda mamadan bahsediyoruz anne sütünden değil , mama anne sütünden çok farklı ne yazıkki , doktorlardan daha iyi bilmiyorum ben bir anne olarak fikrimi ve deneyimlerimi paylaşıyorum buranın amacı o ya hani . Kesin hüküm vermişimde benimde yazdığımı okuyan her anne hemen koşarak çocuğuna su içirmiş gibi yazmışsınız komik . Bunların hepsi tavsiye fikir alışverişi bi sakin .