cinartos0 Selam anneler, 8 aydır ara ara dikişlerin üç kısmı ağrıyor. Ve orda ki çizgi kıpkırmızı biraz sis gibi. Böyle Bi durum yaşayan var mı?
Baybyy Benimde 8ay oldu doğum yapalı ara ara hissediyorum agridini kırmızılık benimde oluyor yıkayıp kurulayip krem sürüyorum geçiyor deneyin isterseniz