15 aylık oğluma oda yapmaya karar verdik. Sedir şeklinde yavrulu yataklı takımlara bakıyorum. Avcılar’da ki eskidji den bu tarz alışveriş yapan var mı. Kimisi çok kalitesiz ürünler olduğunu söylüyor kimi beğeniyor. Yarın gidip bakıcam ama nurdan sorayım dedim alıpta memnun olan veya pişman olan varmı