Kızlar selam bebeğimde süt alerjisi çıktığı için dün rapor çıkarttık dünde mamaları aldık,ama doktorn yazdığı mamayı bebeğim sevmedi 11kutu aldım ,1 kutusunu açtm,doktor farklı bir raporlu mama söyledi onu 1 kutu ücretli aldım bugün,şimdi bu mama için raporu güncelletrmk istiyorum doktoruma, elimdeki 10kutuyuda eczaneye geri iade edicem ,sgkya geri iade etsinler istiyorum ama doktorum iade etmiyolr satyolr felan dedi,bu mamaları iade edebiliyormuym ,eczane alsada o mamalrı depolara geri iade ediyolrmı? Bilgisi olan yazabilirmi