22 aylık kızım düştü baktım üst dudak bağı yırtılmış baya çok kanadı korktum doktora gitsek dikişte atılmaz oraya zaten çokda ağlamadı ama ben çok korktum zaten bu dişlerin arasına kadar gidince doktorda kesiyormuş ama kendisi yırtıldı öok çok tedirgin oldum korktum bişey olur mu acaba ya