Melikekkya Merhaba, Bebeğim 2 aylık hipp marka mama kullanıyoruz ancak 2 gündür kabızlık problemi yaşıyoruz. Tavsiyesi olan var mıdır
Dedimolabilir Melikekkya mamasina zeytinyağı koyun. 2 gunde bir yapiyorsa sorum etmeyin . Ama 1 haftadan fazlaysa dr görsun.
Leyla-lala Melikekkya bizimde öyle canım bi ara 3 gün yapmamıştı kontrolü vardı doktora sordum normal demişti mamasına yarım çay kaşığı kadar koyuyorum ben hemen yapar ama her zaman bırakmıyorum doktorda önermedi arada sırada uzun sürerse bide büyüdükçe kaka sayıları azalıyormuş canım
Mumugullu Ben öyle olduğu durumda mamasının içine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum güldür güldür yapıyo 😂