Busragokceberra
Ben doktor tavsiyesiyle kullandım, doktor dışında söylentilere de kulak asmıyorum,, hiçte duymadım zaten açıkçası..
Bakarken kullandım, gebelik durumuna karşı ciddi onlem alınması gerekiyor sadece diye biliyorum.
Valla yüzümde hormonlardan kaynaklı sanırım sadece çenemde dehşet sivilcelenme oluyordu ne doktor ne gürlük merkezi çok mücadele verdim ne paralar harcadım. Haliyle yüzüm iyice yıprandı. Bilgesel kararmalar oldu, siyah noktalar oldu.
Olaycı kullanma süreci çok zor oluyor, cildi iyice kurutuyor ve dehşet eklem ağrıları yapıyor, kalcam kopuyor sanıyordum. Ama sonucu çok güzel oldu yüzüm bebek gibi oldu. Siyah nokta dahi kalmadı hamdolsun.
O yüzden hiç pişmanlık duymadım açıkçası..
Ilac dediginizde çok yüksek doz A vitamini zaten.