Oğlum şuan 7 buçuk aylık daha önce el bileğinde kırmızı benekler fark etmiştim ağız çevresine yayıldı. Doktor alerjisi olduğunu ama gıdaya ya da başka bir şeye mi olduğunu söylemedi. Test istedik gerek yok dedi. Yaşadığımız şehrin havasının pis olduğunu ve alerjinin genetik olduğunu istesekte geçmeyeceğini söyleyerek bu damlayı sürekli kullanmamızı söyledi. Ayrıca büyüyünce başka ilaca geçecekmişiz. Neye alerjisi olduğunu bilmeden çocuğuma sürekli bu ilacı vermek istemiyorum. Başka doktora da götüreceğim ama bizim gibi olanlar var mı neye alerjiniz var merak ettim. Ona göre sürekli ilaç vereceğime daha çok dikkat ederim çocuğuma😔