Kızımın hemeoglobinine bakıldı parmak ucundan. 10,9 çıktı. Ebe birkaç beslenme önerisi verdi. 1 yaşında bir daha bakılacak. Ama içim rahat değil. Var mı yaşayan benzer durumu? Aslında check up gibi bütün kan değerlerini merak ediyorum. Karaciğer değerleri, d vitamini, demir, ferritin, tiroid vs.. ama doktorlar genelde kilosuna tepkilerine bakıp gerek yok diyor.. bilmiyorum.. sarılık 3. Ayda geçti o zamandan beri hiç kan tahlili yapmadılar normal mi? İlla tahlil için özel hasteneye mi götürmek gerek? Sizler ne sıklıkla kan tahlili yaptırıyorsunuz?