Almila0101 Kızlar ben anne sütünü 4 5 saat dısardaymış bilmiyordm cocuga verdm bı sıkıntı olurmu bozuk süt içmiş kactir cocugum
Sonymom Zaten vermişsiniz artık gözlemleyin bir sıkıntı olmaz büyük ihtimal. Ama oda ısısında max 3 saat 👍
PrensesAnnesi8323 25 derecenin altındaysa oda ısısı 4 saate kadar tüketilmesi gerekiyor diye okudum az önce inşallah birşey olmaz🙁