Yavrum_veben2 Kızlar iki aylık bebekleri gün içinde diyelim 5 uyku yaptık birer saat uyutup kaldırıp 2 3 saatmi uyanık tutmalıyız yoksa tam tersi 2 3 saat uyutup bir saatmi uyanık kalmalı ,benim beynim yandı ya
Meva23 Yavrum_veben2 bizde 3.aya girmek üzereyiz 1 1,5 saat uyuyo kalkıyor 1saat sonra tekrar uykusu geliyor yatırıyorum bazen 2 saatte durduğu oluyor ama daha huysuz oluyor ozamn kendi belli ediyor zaten uyanmak yada uyumak istediğini
pinorr Yavrum_veben2 instegramada Tunalıhayat diye bir profil var orada tüm gercek uyku düzenleri var o sayfayı öneririm size
Yavrum_veben2 Kuzeybabyy kilosu normalin altında değil ama biraz az uzayan sarılığı olmuştu doktor gündüzde gecede iki saatte bir emzir mutlaka demişti o yüzden ama geçti artık sarılığı 10 gün sonrada 3.ayı dolacak bakalım kilosu bence yine az gibi tahminim biraz canım sıkkın aslında ☹️oysaki anne karnındayken gelişimi bir hafta öndeydi
Sonymom 2 aylık bebek ne zaman isterse uyur ne zaman isterse uyanır. Patron o🤷 saat düzenlemesine falan hiç girmeyin zira tutmayacaktır. Ortalama 3 er saatte kendi kalkar emmek ister vs.. Baktınız çok uyudu 3 saati geçirmeyin emzirmek için, uyandırın 😍